منتدي كلية التربية جامعة المنصورة
عزيزنا الزائر أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد يتوجب عليك التسجيل لرؤية المواضيع والمشاركة للتسجيل اضغط هنا أو قم بتسجيل الدخول

منتدى تجمع لشباب كلية التربية جامعة المنصورة
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
 
 إعــــــــلان هــــام

 

 

 

أعضائنا واحبتنا الكرام نحيطكم علما بأنه قد تم نقل موقع كلية التربية لرابط جديد
وسيرفر جديد وتم ترقية الموقع بالكامل  وتحديثه بإمكانيات أفضل وأعلى
من خلال خطة تطوير موسعة .. سوف ترون وتلاحظون الإمكانيات الجديدة
والتغيرات  والفروق الواضحة التي هي في صالح تقدم وتطور موقع الكلية
من فضلك انتقل الأن للموقع الجديد من خلال الضغط على الرابط التالي
 
 
فضلا لا أمرا نتشرف بزيارتك للموقع بحلته الجديدة وسجل عضويتك من جديد
ننتظر كل أعضائنا الكرام ومشرفينا على موقعنا الجديد
**مع تحيات /مدير المنتدى
 
 
 

شاطر | 
 

 طلب صـــــــــــــــــــغير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ĄĐMÏŘĂŁ ЄĢŶ
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 3
نقاط : 7730
تاريخ التسجيل : 29/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 12:17 pm

السلام عليكم

دلوقتى دى الشعب الموجوده ف كليه تربيه

أ- شعب التعليم العام والفني

* شعبة اللغة العربية.
* شعبة اللغة الإنجليزية.
* شعبة اللغة الفرنسية.
* شعبة التاريخ.
* شعبة الجغرافيا.
* شعبة الفلسفة والاجتماع.
* شعبة علم النفس.
* شعبة الرياضيات.
* شعبة الفيزياء.
* شعبة الكيمياء.
* شعبة العلوم البيولوجية والجيولوجية.
* شعبة التعليم التجاري .
* شعبة التعليم الزراعي.

ب- شعبة رياض الأطفال

ج- شعب التعليم الابتدائي

* شعبة اللغة العربية.
* شعبة اللغة الانجليزية.
* شعبة الدراسات الاجتماعية .
* شعبة الرياضيات.
* شعبة العلوم.

انا عاوز اعرف شعبه التعليم التجارى موجوده فى جامعه المنصورة ولا لا ياااااااااريت حد يقولى


وطلب تانى معلش ممكن اعرف اسم المكتبه اللي فيها الورق بتاع المواد ومكانها فين بالظبط

واتمنى حد يرد عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سمر الوكيل
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 69
نقاط : 7816
تاريخ التسجيل : 26/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 12:32 pm

انا مش عارفه شعبه التعليم التجاري دي موجوده ولا لا
بس انا اعرف مكتبه علاء الدين اللي في الشارع اللي قصاد مطعم البغل فالجلاء
هي المكتبه دي اللي فيها كل حاجه عن مواد تربيه واللي اي حاجه عايزه تستفسري عنها هتلاقي عندهم الرد ..........اتمني اكون وفيت في الرد علي طلبك Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĄĐMÏŘĂŁ ЄĢŶ
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 3
نقاط : 7730
تاريخ التسجيل : 29/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 12:46 pm

شكرا لردك

بس قوليلي اسأل فين حتى على موضوع الشعبه دي

وهل الاقسام اللى انا قولتها دي موجوده كلها ف الكليه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سمر الوكيل
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 69
نقاط : 7816
تاريخ التسجيل : 26/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 12:58 pm

اسالي في الشئون .......اما بالنسبه للاقسام علي ما اظن ان كلهم موجودين ما عدا التجاري والزراعي دول بس برده اتاكدي من الشئون.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 4:52 pm

يا جماعه لو حد يعرف جدول السكاشن هينزل امته يقول عشان الجدول بتاع المحاضرات عندنا فاضى وعندنا محاضرة واحده بس فى اليوم
نفسى اتاخر يوم بقى زى اللى بيخلصوا الساعه اتنين ولا اربعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
داليا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 947
نقاط : 8886
تاريخ التسجيل : 29/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 5:01 pm

هههههه بكره تتأخري ياحنون وتاخدي 4 في اليوم وتزهقي ذينا دلوقتي كده
بس متقلقيش خالص السكاشن دايما بتاخد وقتها علي اما تتظبط وبعدين الماده اللي عارفين ان ليها سيكشن روحوا أسئلوا عنها في الجداول.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميرنا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 501
نقاط : 8502
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 6:35 pm

لو جربتى التأخير هتندمى كده احسن بكتييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 6:41 pm

اصلنا بنخلص بدرى اوى ولا اللى فى المدرسة بنخلص كل يوم الساعه 11 ماعدا يوم واحد وبعدين على رايكم احسن برده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميرنا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 501
نقاط : 8502
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 7:25 pm

طبعا احسن عموما لما تجربى هتعرفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lover
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 764
نقاط : 9104
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الأربعاء 29 سبتمبر 2010, 9:53 pm

عاوزة تتاخري ايه يا حنان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده انا اتمنى اخلص بدري و لو يوم واحدSleep Sleep
لالالالالالالالا , متتمنيش كده ابدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĄĐMÏŘĂŁ ЄĢŶ
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 3
نقاط : 7730
تاريخ التسجيل : 29/09/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الجمعة 01 أكتوبر 2010, 2:34 am

شكرا ليكى يا سمر

انا روحت الشئون وبصراحه مفهمتش منهم حاجه

هبقي اروح المكتبه في اى يوم وخلاص بقي
وميرسي كتيييير ليكى

والمنتدى بتاعكم جامده
ياريت عندنا واحد زيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 8:50 pm

يا جماعه هو بكرة اجازه فعلا ولا كده وكده
لو حد هيروح يقولى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lover
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 764
نقاط : 9104
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 8:52 pm

اجاااااااااااااااااااااااااااااااااااازة فعلا فعلا فعلا فعلا
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سندريلا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 529
نقاط : 8446
تاريخ التسجيل : 25/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 8:58 pm

انتى شكلك يا حنان بتحبى الكلية ولا اية عايزة تروحى كل يوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:00 pm

اربعه فعلا فعلا فعلا فعلا
طب كويس جات من عندهم
وشكرا على ردك يا قمر
وكل سنه وانتى طيبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lover
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 764
نقاط : 9104
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:04 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اربعة للتأكيد المؤكد تأكيدا للتأكيد

كل سنة و انتى طيبة يا جميلة , و كل الاعضاء طيبين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:07 pm

ايه يا جماعه هو انتم لحتقوا تزهقوا من الكليه ولا ايه دا احنا لسه فى اول اسبوعين ولسه ماخدناش محاضرتين على بعض
اهو الواحد بيروح يغير جو وخلاص ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lover
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 764
نقاط : 9104
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:15 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
استوقفتنى كلمة ف ردك يا حنان " لسه ماخدناش محاضرتين على بعض "
الكلام ده بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟scratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سندريلا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 529
نقاط : 8446
تاريخ التسجيل : 25/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:16 pm

دا الواحد مل ومش عايزين نروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:22 pm

اى والله يا دوب محاضرةواحده فى كل ماده عشان كده لسه مازهقتش
انتوا اخدتوا اكتر من كده ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lover
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 764
نقاط : 9104
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:26 pm

هههههههههههه , يا بنتى ده اليوم اللى فيه محاضرتين بس بكسل انزل فيه
بكرة تجربي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حنان
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 107
نقاط : 7856
تاريخ التسجيل : 21/09/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:32 pm

ههههههههههههههههههه
انا لو كااان عليا محاضرتين فى يوووم واحد يكون ازحم يوووم عندى ماشااء الله يعنى
وع العموم ربنا معاكو وعندكم حق تزهقوا من اول اسبوع

الظاهر ان الواحد فى نعمه ومش حاسس بيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سندريلا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 529
نقاط : 8446
تاريخ التسجيل : 25/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 9:47 pm

طبعا انتى فى نعمة والمثل بيقول اسأل مجرب واديكى بتسأليناواحنا بنقولك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
داليا
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 947
نقاط : 8886
تاريخ التسجيل : 29/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 10:22 pm

بكره تتأخري ياحنان وتقعدي براحتك وتخدي محاضرات بالهبل لحد ماتزهقي وتملي وعمرك ماتستعجلي علي حاجه ابدا كل اللي عايزاه وبتتمنيه هايحصل بس كل شئ في وقته.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ahmed
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 1111
نقاط : 11812
تاريخ التسجيل : 11/02/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طلب صـــــــــــــــــــغير   الثلاثاء 05 أكتوبر 2010, 10:25 pm

Arrow Arrow Arrow Arrow

_________________
ما زلت أسكن في عيونك
مثل حبات النهار...
أطياف عطرك بين أنفاسي
رحيل .. وانتظار
ما زلت أشعر أننا عمر
نهايته .. انتحار
والحب مثل الموت
يجمعنا .. يفرقنا
وليس لنا اختيار
هل تنجب النيران
وسط الريح شيئا
غير نــــــــــــار..


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tarbiaa.yoo7.com
 
طلب صـــــــــــــــــــغير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي كلية التربية جامعة المنصورة :: كليتنا :: أخر أخبار كليتنا-
انتقل الى: